Blackberry on kaotamas edasimüüjate tuge

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Blackberry nutitelefonid.
Blackberry nutitelefonid. Foto: SCANPIX

Blackberry nutitelefonid peavad müügiriiulitel ruumi tegema konkurentidele, mis teeb aga veelgi raskemaks selle tootjafirma Research in Motioni majandusraskustest väljatuleku.

«Blackberry nutitelefonide müük augustis võrreldes juuliga erilisi muutusi ei näidanud. Sellegipoolest märkasime, et edasimüüjad on vähendanud oma laovarusid,» vahendab CNET.

Põhjuseks, miks nutitelefonide edasimüüjad vähem Blackberrysid varuvad, on analüütiku arvates kartus, et neil läheb antud brändi müümisega raskeks.

Faucette lisas, et mitmed USA edasimüüjad ei suutnud eelmisel kuul müüa ühtegi Blackberryt.

Research in Motion on nõiaringis – selleks, et raskustest välja tulla ja oma turuosa suurendada, on vaja edasimüüjate tuge. Edasimüüjatel pole aga huvi Blackberry'de suurt valikut müügis hoida, kuna neile antav müügipind ei tasu end konkurentidega võrreldes ära.

RIM ei anna siiski veel alla ning üritab end järgmise aastani vee peal hoida. 2013. aasta alguses tulevad välja uued Blackberry 10 platvormi kasutavad nutitelefonid, mille abil loodab Kanada ettevõte uuesti tuhast tõusta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles