Eurokampaania räägib eestlastele julgeolekust ja hispaanlastele migrantidest

Tellijale
avatud
  • 2009. aastal tegi europarlament ELis esimesena sotsiaalmeediakampaaniat.
  • Mõnes riigis räägitakse tänavu rohkem migratsioonist, teistes aga tööpuudusest.
  • Riikidele on oluline, millise juuste- ja nahavärviga isikud kampaanias osalevad.
  • Baltimaades räägib eurokampaania ühe olulise teemana julgeolekust ja kaitsest.

Euroopa Parlamendi kommunikatsioonidirektori Stephen Clarki sõnul on ootuspärane, et mõni Euroopa riik ootab neilt rohkem blondide ja teine rahvuslikult erinevate inimestega kampaaniafotosid.

FOTO: Konstantin Sednev

Tuleval kevadel inimesi europarlamenti valima kutsudes püütakse varasemast rohkem keskenduda iga rahvuse omapärale, lubab Euroopa Parlamendi kommunikatsioonidirektor Stephen Clark.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele

Britist euroametnikule on eelseisvad eurovalimised kolmandad, mille kampaaniaga ta seotud on. Kuigi Clark saab ELi palgale jääda ka pärast Brexitit, on see esimene kord, kus tema kodumaad see hääletus ei puuduta.

Tagasi üles