Airbusi turvaseaded on sellised, mis lubasid kabiini jäänud kaaspiloodil kapteni sisenemist takistada.
Kuidas saab piloodi kabiinist välja lukustada?
Kui kokpitti jäänud piloodiga midagi juhtub, saavad teised meeskonnaliikmed turvakoodi abil ukse avada ja uurida, mis juhtus. Helisignaal annab kokpitti jäänutele teada, et väljastpoolt püütakse ust avada. Kui aga kabiini jäänud on teadvuse juures ja ei taha kedagi sisse lasta, saab selle koodi tühistada.
Germanwings järgis Saksa lennuturvalisusameti Luftfahrt Bundesamti nõudeid, mis näevad ette, et kui kabiinis on kaks pilooti, on ühel neist lubatud lühikeseks ajaks lahkuda, ent ainult vajadusel.
USAs on aga reegel, et ükskõik kui kauaks piloot lahkub, peab tema asemele jääma mõni teine meeskonnaliige.
Pärast 2001. aasta 11. septembri terrorirünnakuid tehti lennukite uksed tugevamaks, et terroristidel poleks võimalik sisse pääseda. USA lennuohutusameti kinnitusel peaks uksed vastu pidama ka granaadiplahvatusele.